Loading...

اخبار

سرانجام مشخصات گوشی هوشمند مایکروسافت سرفیس به بیرون درز کرد

نوشته شده در : 2015/08/22 - 00:00
مایکروسافت در حال حاضر تحت نام تجاری لومیا، کسب و کار تلفن همراه شرکت نوکیا را در اختیار دارد. اما به تازگی خبر هایی درز کرده اند که این شرکت قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود را تحت نام تجاری سرفیس روانه بازارها کند.

microsoft-surface-smartphone

 

با توجه به گزارش جدیدی که به تازگی منتشر شده است، مایکروسافت میخواهد گوشی هوشمند جدید خود را که نام تجاری آن سرفیس انتخاب شده با کد رمز پروژه Juggernaut Alpha ادامه دهد . این دستگاه ظاهرا با مشخصاتی خواهد آمد که از نظر ما بسیار جالب توجه قرار می باشد.

 

راجع به مشخصات گوشی هوشمند مایکروسافت سرفیس شایعه شده که ؛

 

این گوشی صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Quad HD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ خواهد داشت. ظاهرا پردازنده ی این دستگاه از خانواده ی اینتل ، با نام اتم X3 میباشد (این پردازنده ۶۴ بیتی است)

 

دیگر مشخصاتی که از این سرفیس هوشمند به دست ما رسیده، شامل حافظه رم های گوناگون است. یکی با ۳ گیگابایت و  دیگری با ۴ گیگابایت ظرفیت. هر کدام از این مدل ها در اندازه ی حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت تولید شده اند.

 

microsoft-surface-smartphone

 

این گوشی هوشمند ، همچنین یک اسلات کارت حافظه دارد و تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از حافظه ی ذخیره سازی خارجی پشتیبانی خواهد کرد.

 

گوشی های هوشمند سرفیس مایکروسافت، با دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در پشت آمده است. این گوشی هوشمند از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و همچنین USB تیپ C و همانطور که انتظار می رفت با ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد.

 

با توجه به گزارشی که توسط WMPoweruser منتشر شده، گوشی هوشمند سرفیس مایکروسافت یا در پایان سال جاری و یا آغاز سال آینده ی میلادی عرضه خواهد شد.

 

منبع : zoomtech بازدید : 1910
برچسب ها : مایکروسافت

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!